• Tradycja
  • Doświadczenie
  • Rzetelność

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Krakus” ogłasza nabór na: - 17/06/25

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Krakus” ogłasza nabór na:

Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. organizacyjno -samorządowych
Lokalizacja: Kraków, ul. Świętokrzyska 12 (praca w trybie stacjonarnym)
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo od 01.08.2025 r.
Wymiar pracy: pełny etat

Szukasz spokojnej i stabilnej pracy u dobrego Pracodawcy? Dołącz do nas – zgranego i koleżeńskiego zespołu pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej Krakus- jednej z krakowskich spółdzielni mieszkaniowych, które decydowały o obliczu i rozmiarach budownictwa mieszkaniowego w Krakowie! Obecnie szukamy osoby, która zadba o sprawną koordynację prac sekretariatu.

Co oferujemy?

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
  • na zastępstwo z ewentualną możliwością przejścia na pełny etat i bezpieczeństwo zatrudnienia Umowy o Pracę
  • przeszkolenie wstępne oraz szkolenia na stanowisku pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i system premii
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • wspólne świętowanie
  • ścieżkę rozwoju

Kogo szukamy?

Będziesz świetnym kandydatem, jeśli masz:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • komunikatywność, dokładność i sumienność
  • umiejętność pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów

 

Na czym będzie polegać Twoja praca?

Na co dzień odpowiedzialny będziesz za:

  • Prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów: przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie Prezesowi Zarządu
  • Elektroniczny obieg dokumentów, w tym odbieranie faktur elektronicznych z ebok
  • Prowadzenie książki nadawczej oraz rejestrowanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz
  • Przyjmowanie połączeń telefonicznych oraz ich przekierowywanie do odpowiednich osób
  • Umawianie i obsługiwanie przyjęć stron przez Członków Zarządu oraz ich rejestrowanie
  • Umawianie stron na dyżury do Rady Nadzorczej
  • Obsługa spotkań w Spółdzielni, w tym przygotowanie i organizacja Walnego Zgromadzenia
  • Wykonywanie czynności rejestracyjnych w Krajowym Rejestrze Sądowym
  • Zakupów materiałów na potrzeby sekretariatu i prasy na potrzeby Zarządu Spółdzielni
  • Prowadzenie rejestrów, m.in. pełnomocnictw dla pracowników Spółdzielni oraz Kancelarii RP
  • Nadzór nad książką ewidencji nieobecności pracowników w godzinach służbowych
  • Nadzór merytoryczny nad zawartością i aktualizacją strony internetowej Spółdzielni
  • Zarządzanie telefonami służbowymi pracowników między innym zakup, przydział pracownikom, opisywanie faktur w tym zakresie
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej wniosków Zespołów Przedstawicieli Nieruchomości

 

Jak będzie wyglądać Twój typowy tydzień pracy?

Dołączasz do zgranego i koleżeńskiego zespołu pracowników, pracujemy:

od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek 700-1500, środa 700-1700, piątek 700 – 1300.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: spoldzielnia@krakus.net.pl lub przynieś osobiście do naszego biura: ul. Świętokrzyska 12,           30-015 Kraków.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Jak wygląda rekrutacja u nas?
Zależy nam, żeby szybko i konkretnie podjąć decyzję - bez zbędnych etapów.
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie, by zaprosić na rozmowę u nas w biurze.

Aplikuj już dziś – czekamy właśnie na Ciebie!